LAUR KLIENTA 2022 W KATEGORII EKOLOGICZNE STRATEGIE W BIZNESIE
Laur Klienta Odkrycie Roku 2022
Klient jest wyjątkowy. Jego potrzeby są unikatowe. Budowanie relacji z Klientem powinno być priorytetem każdego pracownika firmy Eko House Technologie Ekologiczne.
Tak do tego podchodzimy, cały zespół i każdy z nas pojedynczo. Chcąc komuś pomóc, musisz poznać go w odpowiednim stopniu. Musisz wiedzieć czego oczekuje i jakie narzędzia, którymi będziesz dysponować, pozwolą ci te oczekiwania spełnić.
By te narzędzia zdobywać, każdy pracownik naszej firmy bierze udział w odpowiednich szkoleniach, doskonali swoje umiejętności, analizuje sytuację na rynku i sposób w jaki cały zespół się do niej dostosowuje.
Przez 12 lat działalności nasza firma była wielokrotnie wyróżniana i nagradzana, ale w roku 2022 udało nam się zdobyć jedno z najbardziej prestiżowych wyróżnień. Otrzymaliśmy elitarny tytuł Laur Klienta Odkrycie Roku 2022, który cieszy tym bardziej, że kategoria w jakiej udało nam się osiągnąć ten sukces, jest nieprzypadkowa. Mowa tu o kategorii Ekologiczne strategie w biznesie. Jesteśmy dumni, ponieważ szerzenie świadomości ekologicznej, poprawa stanu zasobów wodnych planety, dostarczanie rozwiązań z zakresu utylizacji ścieku, są głównymi celami naszej działalności.
Dajemy Klientom szansę, wcielamy ich do wspólnoty ludzi, którzy dbają o środowisko naturalne.
O samym konkursie słów kilka
Konkurs ma charakter ogólnopolski i jest to już jego XVIII edycja. Sama redakcja opisuje go w ten sposób:
Laur Klienta to jeden z pierwszych i jednocześnie najbardziej liczących się certyfikatów konsumenckich w kraju. Przyznawany jest w wyniku przeprowadzanego od 17. lat plebiscytu powszechnej popularności produktów oraz usług. Co roku, zakrojony na skalę ogólnopolską sondaż, przynosi producentom odpowiedź na jedno z podstawowych pytań: które produkty/usługi są obecnie najpopularniejsze w swojej grupie. Wyniki głosowania niezależnie definiują pozycję marki i pozwalają ich właścicielom na biznesowe samopoznanie, a tym samym dają podstawę do budowania przewagi nad konkurencją. O kolejności miejsc, w każdej kategorii produktowej, decyduje liczba głosów oddanych przez Konsumentów/Klientów na poszczególne produkty/usługi znajdujące się na liście poddanej głosowaniu.
Godła Laur Klienta stały się potwierdzeniem silnej pozycji nagradzanych marek na wymagającym rynku, a tym samym formą zbiorowej rekomendacji tendencji konsumpcyjnych. Przyznawany certyfikat Laur Klienta stał się swoistą wartością nagradzanych marek będącą pochodną tego jak Konsumenci postrzegają dany produkt, usługę lub firmę w kontekście jakości i innowacyjności, a do tego obrazuje pewny rodzaj emocjonalnego przywiązania do marki.
Udział firmy w konkursie nie podlega opłacie.
Co to oznacza dla nas i naszych Klientów
Biorąc pod uwagę fakt, że ową certyfikację wystawiono na podstawie zbiorowej rekomendacji Klientów, możemy śmiało stwierdzić, że nasz rozwój podąża we właściwym kierunku. Używamy odpowiednich narzędzi, by dostarczać na rynek cenione produkty i usługi. Nasz wkład w rozwój Eko House jak i całej branży jest wysoko oceniany przez samych nabywców tych produktów i usług. Ponadto, daje możliwości do podjęcia działań proekologicznych, poprzez nowoczesną technologię działająca przy gospodarstwach domowych Klientów.
Sukces mierzymy zadowoleniem naszych Klientów. Tego typu wyróżnienie pozwala nam z nadzieją patrzeć w przyszłość oraz daje siłę do wzmożenia dotychczasowych działań.
To dzięki wam, drodzy Klienci, możemy szczycić się tym certyfikatem. Zapewniamy, że polityka permanentnego rozwoju zawsze będzie naszym priorytetem. Dziękujemy, że zostaliśmy przez Was docenieni.